JOM Klik-Klik

Monday, October 29, 2012

Menang GA lagi



Mama Syima menang GA lagi
hadiah misteri dari Mama 3K

TQ Mama Adlin =)

Thursday, June 21, 2012

LIKE MengeLIKE Giveaway




Ingin Join KLIK BANNER
Closing date : 13 Julai 2012

Diya Sofea's Baby Contest 2012





Klik Banner Utk JOIN
closing date : 13 July 2012@23.59

Nama : Nur Khyairah
Umur : 4 Tahun

Tuesday, January 3, 2012

Alhamdulillah....menang GA

Alhamdulillah..Mama Syima menang "Year End GA by Mama 2K " dari penganjur Mama 2K Rezeki Thn Baru 2012. Terima kasih pada Mama 2K dan tahniah pada pemenang yang lain.
Keputusan penuh SINI




Saturday, December 31, 2011

Alycia mega giveaway 2011


Click Banner to JOIN
Deadline : Bila-Bila Masa


Soalan 1...
KENAPA ANDA NAK HADIAH PHOTOSHOOT ini
Alycia is a Hot Mama 
Mama Vogue Lagi Gorgeous
tolongla pilih kami utk hadiah utama
kerana kami kaki gambar :D
Knp perlu pilih kami
sbb utama nak abadikan kenangan "1 happy family"
 Klu Alycia pilih kami
kami sng beri kerjasama utk pose menarik ;)

Soalan 2...
 pandangan korang tentang blog Hot Mama Wannabe

Blog yg menarik, I like dgn trade mark lipstic, kasut tumit tggi and purse
sesuai dgn jiwa mama hot
and also like your background colour blog "pink pinky" :)


Friday, December 16, 2011

Year End GA by Mama 2K


Untuk join klik banner
Deadline : 31 DEC 2011
Nak tag :
1- Anna mummy 2H
2- Ckyn 
3- Sall ibu Rizqy

Wednesday, December 7, 2011

CONTEST CANDID TIME


Klik Banner Untuk Join
Tarikh tutup : 13.12.2011

 nie gmbar yg mama syima pertaruhkan :)

mama syima nak tag 

Thursday, October 20, 2011

FM Foto Free!!!


Klik Banner utk join
TARIKH TUTUP penyertaan : 30 Oktober 2011
10 hari sahaja dari hari ini

Friday, September 16, 2011

GA : Saya nak Cream Caramel Puding dari Ourkizuna

 
klik banner to join !!
dateline : 01.10.2011
 
Knp mesti bagi Mama Syima puding caramel yang sedap ini?
 
1- Dalam banyak2 puding..puding caramel saya tak pernah rasa lagi..tu yg teringin nak merasa puding caramel yg sedap ni..tgk gmbr pun dah terliur nie!!
 
2-  Saya tak pandai nak buat dan rasanya agak susah untuk membuat tekstur puding karamel yg halus tidak bergelembung-gelembung kan..kan..
 
3- Sebab tu la bila dapat hadiah sepeket cream caramel puding yang instant punya tak perlu susah2 nak sukat bagai..10 minit dah siap..mudah dan cepat!!
 
 

Simple Giveaway HOB

 
klik banner to join !!
dateline : 30.9.2011
 
Mama Syima nak tag :
Sall
Anna mummy Hariz Fitri
 
 
 

Blog Template by YummyLolly.com